Home

   Досконале володіння цифровими технологіями стає все більш необхідною умовою для кваліфікованої діяльності в царині музичного мистецтва. У цьому навчальному році адміністрація коледжу надала можливість викладати курс музичної інформатики студентам 2 та 3 курсів у малих групах. Це рішення дозволило підвищити професійний інтерес студентської спільноти, полегшити реалізацію індивідуального консультування та покращити результативність освітнього процесу в цілому.

   Курс розпочався з вивчення редактора нотного запису Flat (https://flat.io). Cтуденти набирали партитури та оновлювали їх шляхом додавання додаткових музичних інструментів і написання нових партій. З відеозаписами кращих проєктів можна ознайомитися за покликанням https://youtube.com/playlist?list=PLJYwfujvagk0rp8ArxPgD5A3XSYn25TMd

   На наступному етапі здобувачі освіти зосередилися на відкритому онлайн-редакторі MIDI мелодій Signal (https://signal.vercel.app/edit). Редактор має значну кількість семплів та великий набір ударних. Інтуїтивно простий інтерфейс редактора допоміг студентам отримати навички музикування з Рiano Roll. Термін «фортепіанний рол» виник наприкінці XIX – початку XX століть, коли клавіши механічного фортепіано управлялися за допомогою паперових перфорованих стрічок, де горизонтальне положення отвору та вертикальна довжина отвору визначали висоту й тривалість ноти. У комп’ютерному Рiano Roll висота ноти визначається по вертикальній осі, а час її програвання по горизонтальній осі. Для відпрацювання навичок роботи в Рiano Roll здобувачі освіти за нотною партитурою відтворювали її MIDI-мелодію.

   Далі студенти працювали над створенням бітів у редакторі-секвенсері FL Studio.

   Підсумковий (семестровий) проєкт – аранжування на вокальну партію синглу «Face It Alone» гурту Queen, вимагав ґрунтовних знань та охоплював роботу з Рattern, Рiano Roll та Playlist. Здобувачам освіти необхідно було прописати кілька партій, а саме: створити ритмічний рисунок, добрати інструменти та їх гармонійне поєднання між собою, створити мелодії, зробити панорамування та виконати зведення мультитреку. Це було інтегроване завдання, найскладніше за семестр, особливо в умовах планових і позапланових відключень електроенергії. Незважаючи на всі складнощі, більшість студентів впоралися з ним.

   Творчо підійшли до виконання проєкту Ганна Нужда та Давид Лебединський, оцінити результат їх роботи можна за покликаннями https://youtu.be/0sA8wR8jfkE та https://youtu.be/tFTisgC0K2E

Олексій ВОРОНКІН, викладач курсу

No votes yet

Social networks

             

Advertisement

Statistics